Bejelentkezés / Regisztráció
GYIK

1.
Kik regisztrálhatnak a portálon, és kik rendelhetnek?

Az un1v.hu portálon bárki regisztrálhat. A regisztráció során az 1. pontban ki kell választani, hogy hallgató (SZTE-s hallgatói jogviszonnyal rendelkező), dolgozó (SZTE-s dolgozói kártyával rendelkező) vagy külsős (az SZTE-vel sem hallgatói, sem dolgozói jogviszonyban nem álló)személy az oldal használója. Hallgatók esetében a diákigazolvány száma nem kötelező adat, csak a később használatba kerülő egyenleglekérdezés funkció miatt lehet szükséges. 

2.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a regisztráció?

Amennyiben sikeres volt a regisztráció, a regisztrációkor megadott e-mailcímre érkezik üzenet, amelyben a csatolt linken lehet aktiválni. 

3.
Hogyan tudok rendelni?

A rendelés menüpontra kattintva a keresést lehet szűkíteni cím, szerző és/vagy kiadó alapján. Érdemes csak az egyik adatra rákeresni (akár szerző, akár cím). Amennyiben nem ad ki találatot, akkor az előrendelés gombra kattintva kell a könyvet megrendelni. 

4.
Amennyiben a keresésnél ad ki találatot, mit jelent a "kosárba" és az "előrendelés" szó?

Amennyiben a könyv címe mellett a "kosárba" szó szerepel, annyit jelent, hogy a könyv aktuálisan készleten van, de nem biztos, hogy van elérhető példány belőle. Az "előrendelés" gomb két esetben használatos. Egyik esetben azt jelenti, hogy a cím adatbázisunkban szerepel, de aktuálisan nincs belőle készleten. Amennyiben a keresés során nem kaptunk találatot, a lap alján található előrendelés gombra kattintva a könyv adatait (szerző, cím, kiadó és ISBN) megadva tudjuk kosárba rakni a terméket. 

5.
Mi az az ISBN és hol találom azt meg?

Az ISBN vagy ISBN-szám (International Standard Book Number) 13 jegyű (a 2007. január 1. előtt kiadott könyveknél 10 jegyű) azonosítószám, a könyvek és egyéb monografikus jellegű művek nyilvántartására szolgáló nemzetközi szabványos számrendszerhez tartozó kód. Az ISBN-t az adott könyv kiadójának weboldaláról, a Klebelsberg Könyvtár online katalógusából vagy bármely könyvkereskedelemmel foglalkozó cég weboldaláról tudható meg. 

6.
Ha kosárba rakom a könyvet, már meg is rendeltem?

Nem, ez esetben egy virtuális kosárba kerül, mely a képernyő jobb oldalán található. Amennyiben erre a virtuális kosárra rákattintunk, akkor tudjuk a rendelést ténylegesen feladni. Ezt követően e-mailben kapsz értesítést a rendelés sikerességéről. 

7.
Mennyi a rendelések beszerzési ideje?

Az átlagos beszerzési idő a rendeléstől számított egy-másfél hét. A könyv érkezéséről e-mailben kapsz értesítést. Amennyiben nem tudjuk beszerezni a rendelt tételt, arról is e-mailben küldünk értesítést legkésőbb a rendeléstől számított 30 nap múlva. 

8.
Ha megérkezik a rendelt könyv, köteles vagyok megvásárolni?

A weboldalunkon leadott rendelés nem jár vásárlási kötelezettséggel. Amennyiben a könyv beszerzése cégünk számára túlzott költséget jelent, azt telefonon vagy e-mailben jelezzük és előleg befizetésére kérjük meg a könyv rendelőjét! 

9.
Hogyan tudom felhasználni a jegyzettámogatásom?

Jegyzettámogatás felhasználására minden olyan hallgató jogosult, aki az SZTE-n nappali tagozatos, államilag finanszírozott képzésben vesz részt, és még nem lépte túl az államilag finanszírozott félévek számát. Felhasználásához a diákigazolványra van szükség, illetve annak hiányában a Hallgatói Szolgáltató Iroda által kibocsátott igazoló papírra. 

10.
Házhozszállításra is van lehetőség?

Amennyiben a weboldalon jelzi számunkra, postai utánvéttel is el tudjuk küldeni a megrendelt könyve(ke)t. Ez esetben a felmerülő postaköltséget továbbhárítjuk, és technikai okok miatt a jegyzettámogatás felhasználására nincs lehetőség. 

Telefon: 06-62-546-682
E-mail: sztejegyzetbolt(kukac)sztejegyzetbolt.hu